TILL GABRIEL!

Gabriel! Min älskade, otroligt grymma, braiga killkompis! Jag tycker om dig, asså verligen tycka om dig.
Jag Älskar när du får mig att skratta, och jag Älskar när du kramar om mig. Dina kramar är ju bland dem bästa!
Nyss på msn ville du verkligen ha min övertygelse om en sak... men nu skriver jag det här Också.
JAG SAKNAR DIG! JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET! Har inte sett dig, hört dig, kramat dig,
skrattat MED dig på två hela veckor! Det är mycket! Och hur många gånger jag än måste säga det eller skriva,
så får jag väl göra det för det är så jag känner. Ring mig så ska du få se att jag säger samma sak,
smsa så skriver jag. I do miss you my brother. Jag har aldrig Sagt till dig hur mycket glädje du ger mig,
har aldrig sagt att jag älskar dig, men du vet om det. Någon dag kan jag ta till mig mod och säga det till dig.Haha.
Men hur som haver, jag tycker om dig, jag saknar dig, jag älskar dig... vad mer vill du ha ? ^^  I give it to you.
You deserve credit for who you are! DU är så galet bra ;) !

Gabriel, min fina vän, haha, denna text är BARA till dig.Ta åt dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0