7 aug

Hejsan! Här var det ett tag sedan man skrev... har ärligt talat inte haft lust!
Men men. Inget särsklit har hänt. Har bara umgåts med vänner och sådant.
Kom hem igår kväll från Angelicas stuga och det var kul så länge det varade liksom.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Kan säga att min vän Alex är i London!
Vadå ballt? Haha. Fast själv vill jag hellre till USA :) där det finns sol!

Idag ska jag anntingen vara med Gabriel eller Matilda, det beror på vad Gabriel säger till mig.
Och jag måste köpa en present till älskade Andrea som igår blev 18 hela år!
Grattis grattis grattis! <3

Nu pallar jag inte skriva mer... ska in på facebook. Ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

har saknat dig med! :)

hoppas du har det bra ^^

2008-08-07 @ 11:43:32
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0