22 december

"I love you till the day I die" Mhm... får väl se, hoppas det! Vill alltid, alltid älska dig.

Hej. Har inte skrivit här på några dagar, har helt enkelt inte orkat.
Här sitter jag nu med musik, facebook och smsar med min kompis,
samt sitter jag här med otroligt dåligt själförtroende- japp that's me!
Var i Väsby med Anci idag för att hitta kläder till jul/nyår...gick väl bra efter några timmar!
Hur som helst, när jag väl var i provrummen så fick jag ångest! TYP!
Usch jag hatar speglar när jag ser ut så här.
Måste komma igång med träning så fort som möjligt.

Nu när sjönger så vill jag bara ännu mer gå till en sångpedagog! Vill lära mig sjunga fint!
Visst, jag kan ju ta några toner som går lite upp men det ska ju låta bra, eller hur! Jomen visst :)

Aja, nu ska jag bara chilla vidare... och sjunga ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0