Breaking Dawn

Hejhej. Alltså det har varit en rätt soft dag. Slutade tidigt och mycket skratt!
Just nu sitter jag och chattar med Emma Carlmatz, samt lyssnar på Bullet for my valentine.
Ack så jag tycker om dem!! Maah, helt galet bra!! :)

Men det var inte det jag tänkte skriva här egentligen..
Grejen är den att jag LÄNGTAR ihjäl till Breaking Dawn släpps ut på svenska!
Har läst tre av Twilight-serien redan, och sett filmen.. vill läsa fyran NU! Haha.
Den håller på att översättas nu och är beräknad att vara klar till mars 2009!
Jag orkar knappt vänta.. men jag måste, måste. Jag bevakar denna bok på cdon.com!

Här är en bild på hur boken ser ut- älskade, underbara bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0