Hihihao

Hejhej! Usch vad jag mår illa ofta- gjorde nu lite grann, igen!
Hur som helst, min syster är här över helgen (utan man och utan barn) wiho!
För det är nämligen så här att hon fyller år nästa lördag, och min present till henne
var just detta att hon skule vara här och jag skulle ta hand om henne.
Laga mat, fixa badkaret med skumbad och ljus, sitta och prata och mysa!
Hittils har hon i alla fall varit nöjd och njutit. (Just nu ligger hon i badet igen!)
Så tänkte passa på att skriva här lite då.

Idag ska vi åka ned till Märsta Centrum först, sen hämta upp mamma vid Ekillaskolan,
sedan åka till jysk och därefter till Eurostop! Kulkul. Jag älskar att umgås med syster min,
för vi skrattar alltid åt konstiga saker men vad gör det? Jag blir så GLAD!!! Haha.

Ja, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och
vänta på att bruden där inne i badrummet kommer ut.
Ciao, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0