Min dag, min känsla.

Tjoho! Sitter just nu hos Sebastian och.. eh ah... laddar in bilder från min kamera.
Samt lyssnar på musik, någon från myspace... brabra.
Hm, dagen i helhet har varit helt okej.. åkt skridskor, och dennis ska självklart vara pro!

Jag lever i nuet men mina tankar är någon annanstans... vad har hänt?
Märkligt hur man en dag har en bästa vän, och en annan är allt som bortblåst!
Det gör ont men jag vägrar visa det. Håller känslan inom mig.
Jag är trött på tanken av honom, tyvärr... blir arg så fort jag tänker på allt.
Men jag önskar att allting var annorlunda... för.. i djupet finns kärleken där.
Djupt, djupt inom mig vet jag att lyckan, glädjen och kärlekn lever....

Ja, det var lite om det... nu ska jag nog ge Sebbe datorn igen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0