Älskade Gabriel Eurell!

Nu sitter jag här igen och chattar på msn med kompisar.Vilket liv man har egentligen!
Men jag tycker om msn, tycker om msn väldigt mycket, gör inte du det?
Det är ju kul om man chattar med rätt person, eller hur?Ja precis.
Jag skriver i alla fall med Gabriel, min kompis.Det är väldigt roligt!
När man skriver med honom, och inte bara skriver, utan umgås med killen så blir man så glad!
Jag lovar, är jag ledsen eller känner mig lite 'deppig' så blir jag ändå en aning glad när jag träffat honom.
Han är så bra som han är!Han är så rolig, så rolig alltså.Jag har lätt att skratta med mannen, aah tjena.
Vad kan man skriva om honom?Gabriel är en lojal ung man, som man faktiskt kan lita på.
Han är lätt att prata med, han kan vara flummig men han är en seriös person.
Jag lärde känna honom hösten 06 kan man väl säga,
men det är ungefär förs nu jag är riktigt Bra kompis med han.
Det var när jag blev frälst och började i kyrkan där han går, och jag är SÅ glad över att jag går där idag.
Ungdomsmöterna är varje fredag, men om Gabriel inte är där så känns det inte kul.
Visst, jag älskar att prisa Gud i alla fall, men efter, det är inga fredagar utan honom!Och jag är seriös.
Han är en av de personer som gör min dag, verkligen.Han är en så bra och rolig person!
Att ha han som kompis är, ojoj, jag kan inte ens beskriva det i ord.Jag tackar Gud att han lever!Haha.
Jo, asså killen har humor, ett stort hjärta, han är så omtänksam, så rara, helt underbar!
Jag hoppas han förstår det själv.Jag hoppas att han förstår hur viktig och betydelsefull person han är.
Haha, han retar oftast mig för att jag är så trög och då tycker han det är kul för jag går på allt! Men vi garvar bara.
På msn har vi kul, eller jag har det.Att bara smsa honom är otroligt roligt.Då förblir jag glad hela dagen.
Varför jag nu sitter här och skriver om Gabriel är för att jag inte visste vad jag skulle skriva om,
så han själv kom med ett förslag och det var det här; Att skriva om honom.HAHA, så det gjorde jag.
Till slut, jag tycker om Gabriel oerhört mycket, och jag älskar honom djupt som en vän.Så det så. 

Jaja, ha en bra fortsatt kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sophia N

Hoppsan!
Det verkar va en prima ung man den där Gabriel ;)

Håll honom hårt! :D

Kram kram!

2008-01-11 @ 18:49:34
URL: http://sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0