Marhall (Eminem)

Eminem

Eminem! Ojoj säger jag.Shi vad jag tycker om honom alltså!
Jag menar, kolla på mannen! Han är ju HET rätt ut sagt,haha.
Nej men nu ska jag vara lite mer seriös här.
Varför jag la upp en bild på honom nu mitt i allt är väl för att jag kom att tänka på honom.
Han har tyvärr en hjärtsjukdom,vilket är hemskt! Jag är faktiskt ledsen över det.
Killen har varit med om så mycket, så mycket skit så det inte är sant!
Hans liv har varit rena helvete ju, jag tycker synd om honom.
Tur så har han sin dotter som han älskar mest av allt,
jag tror det är mycket tack vare henne som han stiger upp på morgonen.
Före detta frun var ju en plåga,Kim! Så jag fattar egentligen inte Varför han gick tillbaka till henne.
Hon kan ju dra,förlåt men det är sant.Han förtjänar inte att må såhär, ingen gör det!
Nu vet jag inte vad som orsakt hans sjukdom men jag tänker be för honom,
jag vet att han är en kändis och jag känner honom ej, men jag känner en stor kärlek för honom ändå.
Eminem liksom, han musik betyder så mycket för mig.Jobbigt är det att han svär så mycket men,
om det är hans sätt att få ut sina känslor så...there' nothing I can do.
När jag mådde som sämst lyssnade jag mycket på hans låtar.
Jag har gillat Eminem ända sen jag var liten faktiskt, men varför, det vet jag ej.
Jag drömde för någon natt sen att jag snackade med honom i telefon,
talade om för honom att jag älskar han, att jag bryr mig, att jag ber för honom, att jag finns vid hans sida.
Jag önskar verkligen att han visste det.
Nu kanske du som läser det här tycker att jag är dum i huvudet,rätt så korkad.
Men vet du vad? JAG BRYR MIG INTE! Jag skriver det jag vill, uttrycker mig precis som jag vill.MOHAHA!
Marshall,vilket är hans namn, han är så fin även att han är över 30- men ung för att dö nu!
Jag ska verkligen be för jag vet att Inget är omöjligt för Gud, jag tror verkligen på det.
Det står i bibeln att det vi ber om i Hans namn, det skall vi få.
"Bed och ni skall få,sök och ni skall finna,bulta och dörren skall öppnas för er" Matt 7:7
Åh jag vill verkligen att Eminem ska bli frisk, han förtjänar all lycka här i världen!

Aja, nu ska jag väl in på bilddagboken.se, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Eminem är bäst;) Hoppas också att det går bra för honom:/

2008-01-17 @ 15:22:41
URL: http://www.hejalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0