27 juli

Tja! Jag vet att jag inte har bloggat de två senaste dagarna.
Eh jo i fredags var jag på plattan med ett gäng från kyrkan. Vi skulle ha outreach.
Det var lite skoj. Jag gick runt och fotade! :D Och så snackade jag lite med foolk.
Två av tjejerna var Sabrina och Madde. Snälla flicks. :) Det var sjukt varmt där ute!

Ja, och Sebastian hade ett litet fotouppdrag åt mig om att fotografera
i kyrkans second hand. Han behövde lite bilder till en introfilm åt kanal 10.
Så där var jag igår vid kvart över tolv tiden.. det gick jättebra! Hoppas han blir nöjd.
Det är faktiskt lite kul så där att han ber mig fota något och jag gör det...min lilla boss är han!

Idag har jag varit i kyrkan, det var ett jättebra möte! Julia var är grym!
Efter mötet gick vi till donken, jag ville ha vatten.. jag töörstade!!
Och vad tros hände påvägen dit, huh? Jo, Tomas min vän trampade sönder mina flippflopp!
Eller alltså, en av dem. Haha. Men tack och lov så fick jag åka hem med Gabriel. Slapp buss.
Just nu väntar jag på att Angelica ska ringa mig, så ska vi träffas. Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0