blablabla

heejsan! allt väl? hehe, jag mår helt okej. de tre senaste dagarna har jag spenderat
med niclas och sarah! det har varit mycket skojj. vi har b.l.a spelat sällskapsspel,
kortlek, köpt chips,godis och läsk osv. ehm, sarah sov hos mig igår till idag.
sen kom niclas och vi bara dega i sängen typ en timma, och därefter åkte vi till honom.
just nu är jag ensam, sa adjö till niclas på stationen (kommer inte få se han på typ en vecka)
SKIT! haha. ska väl snart ut och gå med jossan. det var lite kort om allt.
jag vet att jag inte riktigt skriver så intressanta saker, men vet inte vad jag ska skriva.

pusshej.

Kommentarer
Postat av: JENNA VON FUCKYOUALL.

tack du! :)

gillade ditt namn. jättefint! :)

kan inte vara många som heter samira ?

2008-07-08 @ 19:45:57
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0