Måndag.

Denna dag började med att man blev väckt av Sebastian Strand. Kulkul. :)
Åh fy vad jag mådde illa alltså! Vaknade först vid sex tiden av illamående.
Så jag gick på toa, kom tillbaka till sängen och försökte andas lugnt. Somnade om.
När jag vaknade vid halv tio av Seb så mådde jag fruktansvärt dåligt! Kunde inte röra mig.
Jag hatar mens! Jag och Michel pratade om att starta en hata-mens-klubb haha.
Jaja, hur som helst, så tog jag mig upp, duschade, (kunde dock inte äta)
sen for jag till Husbyärlinghundra, kyrkogården. Jag, Josephine och Nanna cyklade dit.
Vi cyklade runt i Märsta så jag anlände hem med en svettig kropp!
Och nu mår jag inte illa längre, äter faktiskt min frukost just Nu.


Ah vad som händer ikväll vet jag icke, skriver väl något sen kanske. Puss

Kommentarer
Postat av: JENNA

haha, modell ?

nej nej, hemtjänst ;]

2008-07-22 @ 15:49:26
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0