Känslor

Jag älskar hur dina blickar möter mina. Dina glittrande ögon.
Samt hur ditt leende bemöter mitt.
Känslan av rysningar längs ryggraden med pirrande glädje omger mig.
Lukten av din bedårande doft får mina knän att vika.
Omtumlad av din närhet. Galen utav din berörning.
Andningssvårigheter av dina enorma och mjuka kramar.
Tryggheten i dina varma händers famntag. Glädjen i mig av din existens.
Lusten att vidröra dina fylliga läppar. Din lycka är min lycka.
Jag älskar hela dig, min skönhet.


Dikt skriven av mig.

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: okej :) du får peka ut han för mig sen ^^



va fin! du skriver så bra samira!

2008-06-30 @ 17:26:58
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: erikssonbraaten

Sv: haha jodå!



du är grymt duktig på att skriva ner änslor och ja inprincip allt. I'm proud of u girl!

2008-07-01 @ 15:36:15
URL: http://nannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0