min dag med vänner.

Idag har jag varit med Gabriel,Angelika,Mirella,Sebastian och Niclas.
Först gick jag upp till centrum för att hämta Niclas,sedan gick vi till Mirella.
Vi gjorde inget speciellt precis,plattade mitt hår och Mirella fixade sig.
Efter ett tag kom Gabriel dit men han hann inte stanna länge för vi skulle ut och möta Sebastian.
Så vi skulle till Angelika men innan det stannade vi till på Ica för att köpa kladdkaka! :) GOTT!
Hos Angelika åt vi och Sebastian satt vid datorn och höll på med photoshop.
Senare började Sebastian fota med kameran och det blev nice bilder alltså.
Jo juste, Marina var där också.Linnea och teresia kom dit för att färga håret.Ännu mera blont!
Jag och Sebbe ville ha lite färg men det syntes knappt,helt onödigt egentligen,hehe.
Det var i alla fall roligt där,bland sina vänner,skratta och umgås.
En tid därefter så drog vi ut,förutom Angelika,Linnea och Teresia.
Vi skulle hem till mig för att se Melodifestivalen men Sebastian stack hem....men resten kom.
Vi var så trötta!Alltså hjälp!Men jag lagade snabbt lite mat,makaroner och chickenbits :P
Det var roligt i alla fall... asså hela dagen har jag skrattat.Det är så kul att umgås med alla dessa människor.
Niclas är ju bara SÅ rolig!Får mig Alltid att skratta.Dock började jag asgarva några gånger åt ingenting.
Jag skrattade då alla var tysta,typ.I morgon blir det kyrkan och sen kanske umgås med Niclas.. ?
Tror han sa det i alla fall.Åh vad jag älskar mina vänner! <3

Nu orkar jag inte skriva mer, är trött. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0