Jiho

Tjo! Idag lyser solen, jiioo! Hehe.
Ja, idag ska jag vara med Niclas och senare kommer Sarah.
Vad vi ska göra är ännu inte bestämt.
Igår var det Hope Utmaning! Och det var kul för att Jag fick fota! ^^ haha.
Philip kom och frågade om jag ville det, och jag svarade "ja" innan jag ens hade tänkt efter.
Men det var skoj. Senare kom Mattias och sa " Samira, du är en av de nya fotograferna i Hope!"
Jag ba', vaa!? haha, roooligt! Dock finns det lite nackdelar, men men.

Asså nu för tiden vet jag inte vad jag ska skriva om i bloggen,
så det kommer säkert upp en massa tråkheter. Hejdå, puss!

Kommentarer
Postat av: angelica

haha du var ju grym igår iaf :D

2008-05-10 @ 10:58:44
URL: http://angelicabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0