Varm dag

Solen kom till oss med en varm kram idag. Härligt. Det var verkligen Varmt.
I skolan var det chill, inga jobbiga lektioner precis. Slutade tidigt.
Jag och Angelica gick hem till henne, sedan hem till mig.
Jag tycker om att umgås med den tjejen. Man blir glad.
Vi gjorde inte så mycket, var ute och låg i solen. Fett med soft.

Kom hem från kyrkan för ett tag sedan. Det var så skönt där!
Mina vänner! Alltså, jag får aldrig nog. Hur underbara som helst.
När jag kom dit möttes jag av många komplimanger, haha. Skojj.
Det var faktiskt trevligt att höra, stärker ju ens självförtroende.
Det var typ en liten grillfest, och jag åt min första macka på ungefär två månader.
GOTT! Dock inte den jag längtade efter men, ja. Pratade mycket med Sara.
Vilket var jättebra, skönt. Det var så kul att se alla.
Niclas liksom, haha, rolige 'brosan'. Sebbe, som precis fått sitt körkort.
Och jag är så stolt! Sara, underbara och rara. Kan inte beskriva alla mina vänner.
Har inte orken riktigt, mohaha. Men jag älskar dem alla.

Just nu sitter jag här och tänker lite för mig själv, samtidigt som jag skriver med Alex.
Tänker på, att hur humöret kan förändras så snabbt.
Från att vara glad till att bli helt frustrerad och sur! Gråtfärdig.
Sen glad igen. Haha. Människan är en konstig typ. Ganska intressant.
Aah, alla tjejer går väl igenom något sådant...när Det börjar.
Nu kanske jag ska läsa lite, sen sova. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0