BARA EN RUBRIK

Tjoho! :) Idag mår fröken Samira bra, lite trött, mår inte toppen men hyfsat bra!
Skolan var rätt nice, haha och kristoffer är så himla rolig!! MAAAH! Hahah.
Orkar inte ta det här nu vad han sa ;P allt blev i alla fall ett missförstånd, eller han misstolkade!
Ajjabajja krille! ;) 

Jaja, när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och fortsatte att skriva min novellanalys!
Är fortfarande inte klar, men orkar inte ta allt på en och samma gång.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik (hade en liten uppvisning här för mig själv nyss) wi!
Jag väntar för tillfället på att mamma ska komma hem, så att vi kan gå över till bror.
Det var ett långt bra tag sen man träffade den mannen.
 Ahh ska nu fortsätta lyssna på PHILIP STRAND- LIVE OR LET DIE! <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0