kärlek, tankar, saknad..

jag känner saknad. tiden paserar förbi. det har gått två månader, snart tre.
jag tänker, jag saknar och jag älskar. jag älskade min moster.
om ni ändå kunde förstå min kärlek och mina känslor.
om någon ändå kunde förstå hur mycket hon betydde.
vi var nära, tajta, hon var mammas bästa vän och syster.
att återvända till finland, helsingfors, utan att någonsin få träffa henne igen.
aldrig få krama henne, känna hennes närhet,
höra hennes galna skämt och skratt.. SMÄRTA! ååh vad jag saknar!!

i måndags skulle hon ha fyllt år.
mamma har hängt upp nya gardiner i mitt rum som är från min moster.
jättefina. jag tror de är de finaste gardinerna jag haft här. rött och vackert. mysigt.

ja, livet går vidare. jag ska ta mig framåt, tänker inte ge upp.
jag ska lära mig att leva utan min vän, moster. jag ska resa mig upp då jag faller.
jag önskar bara att jag fick säga "jag älskar dig" för en sista gång.

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag är lite seg av mig, men tack så mycket för ditt "grattis" som du skrev i min blogg :)!

2008-11-27 @ 19:14:09
URL: http://faaaaaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0