wihoooo...! eller inte

tjaba tjena hallå. jag har typ ingen aning om vad jag ska skriva. och jag vill skriva!
jag frågade min vän sebastian om förslag han sa: "vad som hänt idag" JÄTTEKUL!
men aja.. det är ju alltid något.

idag vaknade jag vid elva, och hade tänkt äta frukost med mor min,
eftersom det är hennes födelsedag! (grattis mamma)
MEN, hon var inte ens hemma när jag vaknade. lite sur blev jag.
hon kom hem vid halv tre och då gick vi till min skola för att lyssna på en symfoniorkest.
de var väl la bra, lite tröttsamt bara hehe.
ungefär två timmar senare gick jag till nici med mirella, där niclas var och det var jättetrevligt!
 jag har alltid roligt med niclas... och nici såklart ^^
det var min dag det. jätteintressant... NOT!

ska sova snart. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0