Fotosugen.

Tjaba! Idag har det varit rätt så lugnt. Fick engelska resultatet, vilket var VG.
Hm, hade geografi prov om klimatologi- intressant men gick åt skogen!
OCH NU HAR JAG INGET PLUGG! HALLELUJA! haha.
Huvudvärk igen. Var hos doktorn i tisdags och det lutar sig mer åt migrän- tack!

Jag är gansa fotosugen, men märsta/valsta är inte så fint ;/ och jag är helt tom i bollen!
Vill ut och fotografera med någon som kan lära mig och ge inspiration..kooom någon, kom.

Här är i alla fall en bild som jag tog från mitt rum för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: emma

tack :) du skriver också jätte fint! <3



hur är det med dig? förutom huvudvärken? :) det var längesen.

samira, du behöver ingen som lär dig foto för du tar redan så fina bilder! du kan få lära ut istället :D men insperation kan man inte få för mycket av och jag fattar vad du menar med valsta/märsta.

kram på dig söta du!

2008-10-23 @ 15:56:34
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0