hejhej.

idag är jag hemma från skolan p.g.a huvudvärk och illamående.
fryser gör jag också. sitter här med flisjacka, mjukisbyxor och stickade sockor.
igår hade jag så himla ont i käken att jag trodde jag skulle gå sönder!
började värka typ från halva hjärnhalvan (vänster) och neråt.  helt sjukt.
så jag stannade hemma idag, ska dock till skolan i morgon.

just nu tänkte jag kolla runt på internet och lyssna på musik.
främst lars winnerbäck, som är så otroligt bra! älskar hans röst.
tänkte slänga upp en dagens låt som är "hugger i sten"  med lars.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Krya på dig :)

2008-10-08 @ 21:11:54
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Tack så mycket säger både jag och Fanny. :)

2008-10-09 @ 23:16:40
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0