det gör ont

jag känner bara att jag vill gråta just nu. mina ögon, det gör ont.
mitt hjärta, det gör ont. mitt huvud, det gör ont. min hals, det gör ont.
hela mitt jag, det gär ont! jag är trött. jag pallar inte någon eller något.
jag orkar inte männskor. jag bryr mig inte om något (typ) !
visst bryr jag mig om någon som står mig nära är ledsen.. men ah, ni fattar.
allt jag vill (förutom att snacka med vissa personer som jag måste) är att vara nära Gud
och röra vid Hans hjärta som jag en gång gjorde. Att komma Han närmre.
jag är trött på lögner, skit, svek och falska vänner. var är de som är äkta?


ja denna dag har varit lite jobbig. känt mig stressad och ja, stressad.
ville bara sitta och gråta på en lektion, tror det var spanska... för jag orkar inte mer!!!
den här terminen kommer nog bli väldigt tufft... ha.

ah ska nu chatta vidare med gabriel.. och.. tänka lite på michel kanske (a) hihi.
han gör mig glad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0