23 april

God morgon! Eller ska man säga god dag? Whatever, i mitt huvud är dagarna
huller om buller. När jag vaknade i morse mådde jag bättre, förutom att
mina ögon kändes tunga och lite huvudvärk. Med tanke på att det enda jag
får stoppa i mig är blåbärsoppa, proviva och lite chips (lättsaltade)...
Så åt jag det sista som fanns kvar av chipset, för jag var hungrig..
och nu sitter jag här med magont! GAH! Jag lär mig aldrig, haha :)
Jag spyr inte, jag kissar bara...hm...tror inte jag är magsjuk, ok.
Vet inte vad felet är, kan inte stoppa i mig mat för då gör det ont.
Jobbigt läge...och huvudet känns fortfarande rätt tungt. Är lite svag också.

Natten till idag sov jag bra, mycket bra måste jag säga.
Drömde om en vän till mig, Lorena heter hon. Det var så härligt att se henne!
Det var sommar, värme, glädje och kärlek! Tror jag saknar henne...
Trots att hon bor gården brevid mig, ungefär, så träffas vi väldigt sällan!
Haha, dock har hon ett jobb och jag har skola...suck.
Drömde även om en annan vän till mig, en rätt nära vän.
Men det ska vi inte gå in på, mohaha ;) kan i alla fall säga att
jag blev lycklig i drömmen...väldigt lycklig. För bra för att vara sant!


Bullet for my valentine- Cries in vain= me love!


Kommentarer
Postat av: Lorena

ååh samira... vad sjukt! Och jag messa dig just idag.. hah skumt !! =)

2009-04-23 @ 20:38:32
URL: http://lorrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0