Chill-dag

Idag har jag bara softat....rejält! Det har varit superduper skönt.
Vaknade vid halv tio och lite över tio så gick jag till gymmet :)
Vid ett tiden var jag sjukt trött och mådde illa som bara den,
så jag tog en tupplur till klockan fyra.....då tvingade jag mig upp.
Senare så träffade jag Nanna och umgicks lite med henne, skoj.
Vi fick för oss att åka till Eurostop, Arlanda stad....men bussarna gick
bara en gång i timmen..! Men då fick vi en ny idé :)
Vi gick nämligen ändå upp dit, på liiite mindre en timma! Ojoj!
Riktig motion haha, men vänta.. vi gick dit bara för att få en glass på donken!
Därefter gick vi över vägen till Maxi och köpte godis mohaha =D
Sedan kom Nannas pappa och hämtade oss, och nu sitter jag här.

(Här är lite bilder.....första bilden visar att vi är påväg upp..rätt nära målet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0