Michel!

Fy vad jag saknar min vän Michel! Så otroligt mycket!!
Sist jag såg honom, då jag fick ett leende från honom var förra vintern!
Eller kan det ha varit vinter 07? Det var i alla fall början av 2007 eller 2008...
Länge sedan i vilket fall som helst. Usch. Saknar hans röst, han fniss,
hans poetiska meningar, hans sångröst, jag saknar allt som har med
Michel att göra! :(  ALLT. Pratade med honom för några månader sen
i telefonen..lite över en timma, sen ville han ha sin cola ;) haha!

Detta är något jag känt ett tag, saknad. Ibland kan saknaden tära mig.
Om någon kunde förstå hur mycket jag tycker om den här mannen!
Ja, han är en man..han blir 23 i höst! Iih minns studentdagen som
om den var igår! :) Jag saknar även våra chatt-konversationer,
då vi pratar allt mellan himmel och jord! Älskade, älskade Michel.
Han var nitton när vi lärde känna varandra, sex år mellan oss.
Det skiter jag fullständigt i, för han är bland de bästa som existerar
i mitt liv! Åh han är världens underbaraste människa, så fin, så vacker!
Vi har givit löften till varandra, löften som att alltid kämpa tillsammans,
påminna varandra om Guds kärlek osv. Jag minns när han en dag sa till mig
 "Vi skulle påminna varandra om Guds kärlek, kommer du ihåg det?"
Klart jag gör!! Sa jag då :) Ah, vet inte vad jag ska skriva mer om just honom.
Skulle säkerligen kunna skriva ett antal sidor, bara om min kärlek för honom.

Jag kom att tänka på honom nyss, gick in på youtube
och tog fram en video jag visste fanns på honom där!
Ville slänga upp den här, och det är killen med kepsen, randig tröja.
I början är det han som kommer in genom dörren ;) Miichi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0