MIN dag!

Jag är näst intill mållös...! Min dag började lite sisådär. Hade matte på morgonen,
men det var härligt att få träffa klasskompisarna igen. Zanja säger jag bara!
How I like that girl!! SÅ skön och trevlig tjej. Det är alltid kul att jobba med henne.
Under dagens gång fick jag världens huvudvärk, kändes som att jag skulle
svimma i vilken sekund som helst  men jag tog mig hem :)
Väl hemma möttes jag av min mor som jag inte träffat på en vecka...
lite smått kul så där. Jag åt middag och kvart i fem hämtade Mattias
upp mig och Mirella, för jag skulle fota några band som är med i Hope
Utmaning (en musiktävling) och det var skoj! Älskar att fota!!
Och nu kommer jag till det jag egentligen vill skriva....

Jag träffade världens finaste och underbaraste människa; min vän Michel!
Ni förstår inte min känsla, jag känner mig nästan överväldigad.
Helt underbart. Som jag skrivit tidigare så har jag inte sett denna man
på, vad kan det vara, ca två år skulle jag tro. Det är tufft! Saknad.
När jag står där vid torget i Märsta Centrum kommer det en ung kille
gåendes mot mitt håll och min hjärna säger "Michel Michel Michel",
mitt inre kände igen människan, mitt hjärta visste vem som kom..
Och på närmare håll såg jag att det var han och mitt ansikte lyste!
Så vacker, likt en ängel...jag gick fram med öppna armar och omfamnde
honom. Ingen nervositet, inget fel, endast glädje fyllde hela mitt jag.
Hela min kropp var glad, just Då kände jag att jag mådde bra. Allt var bra.
Åh, att se in i dem där otroligt vackra, glittrande blåa ögonen...bara det ger
ett leende på läpparna. Han gjorde utan tvekan min dag. Det kanske syntes.
Att höra den där ljuva rösten igen...finner inga ord!! Jag vet knappt vad jag ska
skriva egentligen. Känner mig mållös men jag vet bara att mitt hjärta jublar.
"Tack Gud, tack Herre för att jag äntligen fick träffa min vän igen" skriker mitt inre.
Wow. Michel, han är fin. Så underbar. Jag hoppas att han förstår hur älskad han är.
Inte nog med det, träffade även fantastiska Jonathan!! Och jag blev superglad, igen!
Träffade massor med folk idag och jag känner mig så otroligt glad. Jag bara ler :)
Älskar mina vänner så oerhört. Trots skolan och huvudvärken så var detta min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0