Sjukling

Jaha, då var man sjuk då. Kul- or maybe not? Dunno.
Rätt soft ändå att slappa hemma, är inte så förtjust i skolan.
Vet inte om jag nämt det men har klagat i några veckor över magont...
Haft ont här och där, mått illa hit och dit..nu är jag sjuk. Haha.
Igår morse när jag vaknade hade jag svin ont i magen, kunde inte andas.
Kände mig yr och spyfärdig! Visste inte vad jag skulle ta mig till.
Mamma är i finland så jag kontaktade min svägerska och hon anade
magsjuka....YEY! Hehe...så jag stannade hemma.
Gårdagen spenderades i sängen...fram till åtta på kvällen då jag
tvingade mig upp till soffan och kollade på Ugly Betty och lite annat.
Sedan kom febern på besök...even better! Så nu är jag utmattad!

Sitter här just nu med tungt huvud, mage som inte är ok,
näsa som är täppt, läppar som är torra likt torkade bananer..!
URK!! Jag kan liksom dra loss skinn utan smärta..!
Jaja.. nog pratat om hur mitt fysiska tillstånd är, tror ni förstår :)

Eftersom jag inte kan göra så mycket mer än att dricka blåbärsoppa och vatten,
tänker jag lyssna på musik. Trots huvudvärken...musik i mina öron= rock!
Helt ensam här hemma....önskas lite sällskap här =)

Kommentarer
Postat av: elidisen

STACKARE, är du magsjuk? puss

2009-04-22 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0