Solig lördag.

Hejsan! Har inte skrivit på några få dagar...jag har helt enkelt inte orkat.
Under dessa dagar har det faktiskt inte hänt speciellt mycket.
Bara skola och.....facebook för det mesta :) Dock har jag köpt gymkort nu
så jag ska börja gå på spinning! Minst två ggr i veckan.

Idag vaknade jag vid tio och solen sken ordentligt! Soft.
Tog tolv bussen för att åka till ett kontor och städa,
sedan gick jag och mamma till synoptikern. Har nu köpt glasögon!
Får dem om max två veckor (?) skulle jag tro. Det är bara läsglasögon.
Ungefär. :) Ska bli så skönt när jag får dem för jag orkar inte anstränga mig!
Därefter åkte jag upp till Eurostop, Arlanda stad med Niclas.
Han skulle leta efter skor och en jacka...och när vi var påväg till
Stadium så kände jag hur någon ryckte till i mig och såg att det var Tina!
Jag blev så chockad och glad, hjälp! Jag hoppade nästan på henne och
gav en stoooor kram och en puss på kinden. Så härlig tjej.

Nu sitter jag här, lyssnar på Bullet For My Valentine och väntar på att
maten ska bli klar. Lax i ugnen och potatis kokas =) MUMS!
Jag är jättehungrig haha. Sen skulle Niclas ringa mig...?
Ah, får se vad som händer ikväll. Hoppas ni gör något kul! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0