Stresssiiiigt

Stress, press.....ännu mer press och tyngd!
Nu har jag jättemycket att göra i skolan, har hamnat i efterkälken
för att jag var borta hela förra veckan pga sjukdom. Missade engelska
nationella, jag har en svenska uppgift som är försenat, har ytterligare
ett engelska nationella på onsdag. På tisdag är det deadline för hi- uppsats..
Jag skriver om finska vinterkriget, i morgon har jag matte prov, till på måndag
har jag spanska glosor, imorgon leder jag gymnastiken så jag har skrivit ihop
ett förberedelsepapper....du förstår nog :) fullt upp! Men inte nog med det..
Jag har fotouppdrag också som jag ska hinna med, men jag springer andfådd
efter och försöker vara på alla ställen samtidigt- det går inte! Måste prioritera.
Men TACK och lov så räddade Sebastian mitt liv idag..! I mitt ställe åkte han till
Märsta C för att fota resten av banden som ska spela på Hope Utmaning.
Var tvungen att sitta hemma och skriva på uppsatsen. Skönt att man har folk
som man kan ringa till. Tusentals tack till bästa Sebbe!
Nu måste jag andas lite...phuuuuu! :)

Står i bibeln att glädjen i Herren är vår starkhet...jag ska ha min glädje i Gud!
Trots att att det är så mycket i mitt huvud och jag egentligen vill bara gråta.
Så är jag superglad över att vara frälst och ha ett liv utan självmordstankar!
Plus, jag är fortfarande glad över gårdagen haha. Kunde inte tänka på annat.

Bortsett från plugget och allt annat som trycker i bröstet på mig just nu,
så mår jag rätt okej! Måste bara få prata med en vän..för jag orkar inte med
dagarna utan honom =) ops, där fick ni nu veta könet i alla fall. Aja, skitsamma :)
Nu kom jag att tänka på förlåtelse...läste bibeln igår och det står att vi ska lägga
bort all bitterhet, häftighet, all vrede och all annan ondska. Och istället förlåta
varandra, såsom Kristus förlåtit oss för våra synder :) Yes, förlåtelse är viktigt!
Tänk på det, att förlåta varandra..för att kunna gå vidare! Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad roligt att få fotouppdrag. Jag älskar att fota. Tråkigt att du hade så mycket att göra bara, stress är aldrig kul. :(

2009-04-29 @ 09:57:30
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: - You're welcome.. :)

- Har du msn förresten?

2009-04-30 @ 18:33:00
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0