Vår känsla!

ÅÅÅH så underbart med solen som tittar fram och värmer kinderna!
Helt fantastiskt! Det härliga solskenet ger ett leende på läpparna :)
Idag har jag verkligen haft jättekul i skolan, och det är mest tack vare David,
"obviouschild.blogg.se" Han är så grym på att imitera folk och har helt sjuka skämt.
Jag höll på dö av garv med mat i munnen i matsalen.....haha så kul!
Det har bara varit allmänt skön dag. På idrotten var jag ej med...
men jag fick stanna kvar ändå och hjälpa Dennis ;) Lite smått kul.
Han bad mig vara "DJ" så det var rooligt, samt att jag och Dennis
gick som ett mot David för att se om han hann med men det gjorde lilla Dave.
Haha ja... jag och Dennis skrattade :)! När skoldagen sedan var över så gick
jag upp till valsta sim och sporthall med Anci för att köpa halvårskort till gymmet :)
Imorgon blir det spinning! Ska faktiskt bli jätteskönt, att få träna igen.

Just nu lyssnar jag på Lars Winnerbäck- För dig, undra vad nästa låt är..hah.
Jag diggar iTunes, vet inte varför men jag gör det! :)
Hoppas maten snart är klar så jag kan komma igång med att se en film...
Elegy hade jag tänkt. Ska bli intressant att se den tycker jag!
Appropå film.. nu får man verkligen inte ladda ned från internet, det är ju april!
Hm...så nu är det ett MÅSTE för mig att sluta haha.´

April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill.....
Någon som blivit lurad? - JAG HAR! Av min vän Angelica.
Hon lurde mig om att det var något om Twilight på mtv,
där man fick se backstage och grejer. Dum som jag är kutar till vardagsrummet,
slår på mtv och står där som ett stort frågetecken! Fattar ingenting!
Springer tillbaka för att se om jag läste rätt (hon sa det via msn) och jag läste rätt.
Sedan säger hon april april...SKIT tänkte jag! Hahah det var kul!
Jag som verkligen hade hoppats att det var något om Twilight där.. =)

Jaja, nu ska jag njuta vidare med Lars (han har en sådan underbar röst!)


Kommentarer
Postat av: David

Det är alltid kul att veta att man roar andra, det ger en så mycket extra energi. Tack Smira:)

2009-04-01 @ 22:35:56
URL: http://obviouschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0