Drunkna i regn!!?

Ojojoj alltså.....på hemvägen från Eurostop igår började det att regna.
Nej vänta, inte bara regna utan.,.. verkligen välla ned som spöregn!
Det regnade så sjukt mycket och jag hade såklart inte de rätta kläderna.
Leggings, en vit tjocktröja, enkla tofflor.....lyckat! Jag var ju som sagt och
hämtade Victor från Stockholm, och som jag sa åkte vi upp till Eurostop.
Vi åkte sedan hem med Sebastian efter att han slutat jobba. Väl på stationen
när vi hade bytt buss mot Arenberga började det att regna ordentligt.
Philip kom från tåget (Sebastians bror) så vi var fyra påväg hem till den familjen.
Vi blev så otroligt blöta!!! Jag tappade till och med mina tofflor två gånger haha!
Dessutom är det en liten bit att gå från busshållsplatsen hem till Strands, så på
den biten var det ju som värst. Hur som helst, vi kom in i hallen på nedrevåningen,
eller rättare sagt, tvättstugan. Så snäll som Sebbe är fick vi låna kläder av honom.
Juste, Niclas kom springades bakom oss så han var ju blöt han med.
Det slutade med att jag fick låna Sebbes Dr Pepper nattbyxor, Kanal 10 t-shirt
samt en 'kofta' som var varm. Niclas fick mjukisar och t-shirt....
Det var allt en annorlunda torsdag! Inte varje dag man lånar kompisens nattkläder!?
Eller sover han i dessa byxor? Vet inte. Därefter åkte vi hem till familjen Carlmatz...
med lånekläderna. Vi umgicks och vid nio kollade vi på en film. Stardust.
Jag gillar inte riktigt den filmen. Har typ sovit varje gång och vad tror ni hände?
Njea.... jag somnade inte förrän vid slutet, så jag vet fortfarande inte vad som händer!
Haha komiskt.

Jag lägger upp några få bilder från kvällen
Här är jag med lånekläderna.


Victor, Jenny och Philip. Hos Carmatz.


Sebastian- ja jag vet inte vad han gör!


Sara Carlmatz, äldsta dottern i familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0