Ont, det gör ont...

Ja rubriken talar ju för sig.... jag har ont! Ont som bara den.
Det är tufft att vara tjej ibland :) Usch, jag tycker inget sitter bra just nu
för hela kroppen är som en stor bulle. Magen är i alla fall uppsvullen.
Orkar inte stå allt för länge för då får jag ont i ryggen. Bläbläblä.

Vad händer idag? Ja, alltså egentligen skulle jag hem till en tjej vid namn Sara
för att äta middag och så med några tjejer men jag mår inte så bra. Orken har
försvunnit och jag är inte "bra sällskapsmänniska" just nu, och då vill jag inte vara
där. :) Kommer ändå bara gnälla (om jag känner mig rätt). Nej då avstår jag hellre
och kanske köper något litet åt henne. Hihi :) Men när Niclas slutar kankse vi
åker till Elgiganten och köper min kamera! Sedan måste jag vila igen....
Hur ska jag orka gå igenom den här dagen? (Jag har i och för sig en källa
där jag hämtar min styrka och kraft.....halleluuuuja haha)

Åh måste bara få säga en sak också, jo att jag tycker väldigt mycket om
min kompis Gabriel. Har ni varit där ni känner att det sticker till i hjärtat för
att ni älskar någon så mycket? Well, om ni har det så förstår ni mig ;)
Vill alltså passa på att uppmuntra min vän lite; Gabriel, du är helt fantastisk!
Jag beundrar dig, du kan så mycket. Jag älskar att prata med dig, jag älskar
att lyssna på dig när du berättar om bibeln för mig. Jag älskar när du håller om mig :)
Du är en jättefin vän och jag är glad över att du finns här!


Kommentarer
Postat av: Gabriel

nemen tack så mkt samira! :D

2009-08-15 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0