Vänner

De senaste dagarna har jag bara umgåts med underbara vänner!
Jag är så otroligt tacksam för de människorna som finns i mitt liv.
De vänner som jag verkligen ser upp till och beundrar....wow.
Man ska egentligen inte favorisera, men det finns alltid några som bara
lämnar spår i hjärtat. De som helt enkelt står en nära. Jag har några få av
sådana här. (Förhoppningsvis vet de själva vilka de är haha. Vill inte namnge
några här och nu.) Kompisar, vänner, bundisar, homies....smaka på orden!

Vad skulle man göra utan vänner? Vem skulle man vända sig till för råd?
Sin mor? Sin far? Syster, broder? Psykologen? Prästen? VEM!?
Förstå hur fantastiskt det är med kompisar!!! Hahah nu skriver jag bara
en massa..... hänger allt ihop? Vet ej. Jag försöker bara uttrycka glädjen
i att ha fina vänner :) Ödmjuka, omtänksamma, roliga, vackra, löjliga, mogna,
barn.....tonåringar....och vad allt vi än är :) Inser nu att detta inlägg känns lite flumm.
Men jag struntar i det. Ok, mina sista ord för denna kväll; VISA UPPSKATTNING
TILL DINA ÄLSKADE VÄNNER! VISA ATT DU BRYR DIG! VAR GENERÖS!
KRAMA OM DEM! TALA OM FÖR DEM ATT DU ÄLSKAR DEM!
Var glad att du har åtminstone en vän.......och om du som inte har en vän som läser
detta så har du också åtminstone EN......Gud. Han är din vän föralltid, om du själv vill.


Kommentarer
Postat av: mimadeta

Jättebra skrivet!!!!! Du är bäst:) Love u!

2009-08-11 @ 14:11:17
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0