Yey

Idag fick jag äntligen träffa min älskade och underbara vän!!! Så jag saknar honom!
Det var jätteskönt att få se han liksom...kom av bussen och går emot en :) yey!
Och han fick en stoor kram som jag lovade! Vi åkte till arlanda flygplats med fler folk
för att möta de andra som kom från USA idag. Efter det åkte vi då hem till Niclas
och jag var glad haha :) Elida, Sarah och Niclas var såklart jättetrötta, men inte
jag och Hanna. Tillslut somnade Niclas, jag och Hanna ute på studsmattan medan
de andra två sov där inne. SÅ SKÖNT att sova i solen! 
 
Det var lite kortkort om dagen, nu, alldeles strax ska jag ut med Alexander!
JUSTE! Elida och Niclas hade köpt en present åt mig också! Jag var mållös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0