14 dec 09

JAG VILL HA JULLOV!!!! Jag är så trött.
I nu läget får jag inte ens ångest eller dåligt samvete
om jag skolkar. Förut kunde jag få panik!
Hela jag skriker efter skolk, så olikt mig......vad hände?
Jag vet delvis och jag måste ta tag i det Nu! Det kan inte fortsätta
så här. Jag kan inte låta mina personliga problem påverka mitt
skolarbete och mina betyg...men jag tillåter det. Och det är fel.
Jag behöver hjälp men är för rädd får att be om det.
Men just nu vet jag vem jag ska vända mig till. Hon hjälper alltid.
Nu lämnar det det här haha...

Just nu lyssnar jag på musik och dricker glögg. Mums.
Jag måste erkänna att jag saknar Billy Talent.
Deras musik var höjdpunkten i mitt liv när jag gick i åttan.
Var på deras konsert då de var här i Stockholm, Fryshuset.
De var så grymma live! De tog mitt hjärta....
Nu lyssnar jag på dem, och just nu är det "Burn the evidence".
Musiken, dessa låtar, väcker fina minnen. Jag minns konserten.
Minns känslan. Adrenalinet som rusade igenom hela kroppen.
SÅ HÄRLIGT! Sen dess har jag inte varit på konsert...men jag vill!
Det finns några band jag vill se live. Konserter- det gillar jag!

Juste, igår fyllde min syster och min barndomsvän år.
29 och 18. Tiden bara rinner förbi känns det som.
Min älskade syster, som alltid stått mig nära, är redan 29 år!
Jag minns då hon var 17 och gifte sig! Marcus, min barndomsvän,
18 år! Myndig! Jag minns då vi gick på sexsårs och lekte.
Carpe Diem. Fånga dagen! Man vet aldrig när man mister den.

Kommentarer
Postat av: angelica

Samira kämpa !!, det är inte långt kvar till jullovet.

2009-12-15 @ 07:22:53
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0