Äntligen!

Nu har jag JULLOV! Så skönt.....wow!
Jag ska verkligen försöka sova så mycket som möjligt,
och inte planera en massa saker i förväg. Vill vara spontan!
Dock åker jag till Eskilstuna över julen, kommer hem på söndag igen.
Hm....den 28;e börjar nyårsfestivalen....ok, jag får sova efter!
Ärligt talat vet jag inte om jag egentligen vill vara borta i fyra dagar.
Jag vill ju ha lov med mina vänner! Men men....hur ofta ser jag min syster?

Idag ska jag börja packa och när mamma kommer hem ska vi upp
till Eurostop. Sedan går jag direkt till kyrkan och är där hela kvällen :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: okej hihi :D

2009-12-23 @ 15:22:07
URL: http://saandrafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0