God morgon!...Eller?

Hm, är morgonen god eller ej?- Lite god i alla fall då jag fick SOVA!
Det är så att jag har haft sömnproblem....jag har inte sovit bra alls
under långa veckors tid. Så jag känner mig väldigt trött VARJE DAG.
Inatt somnade jag vid ett och vaknade 10.36 :) dock med att vakna
emellan åt under natten..... Men att jag fick sova till halv elva gör mig
lite glader.

Idag är det så att jag och mamma ska till Kista Centrum och handla
julklappar. Jag behöver bara inhandla 5 st. Det svåraste blir nog min bror
och min killkompis. Varför ska det vara så svårt att köpa presenter/julklappar
till killar?? Haha. Senare ikväll ska jag vara med några tjejer som gör mig glad :)
Nämligen Angelica B, Josephine och Emma <3 Mina tjejer. Fina och gamla minnen
har vi tillsammans. Love them!

Justja! I morgon är det 4 advent- crazy!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

DU är underbar! Älskar er <3

2009-12-20 @ 11:19:48
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0