Konsert i Kungsträdgården!

DET VAR SÅ LYCKAT! Jag är såååå lycklig just nu!!
Jag kan typ inte sluta le och jag bara känner hur jag vill skrika
av glädje! Tänk dig att du får se ditt favorit band, eller idol. WOW!

Mina favoriter ikväll var självklart Dead by April (och jag dog!nästan..)
och Darin. Jag höll på att gråta och jag kände hur pulsen steg!
E.M.D och Idol-Erik var också grymma! Jag belv väldigt imponerad
av Erik alltså. Tonen som han tog- hjäälp! Så duktig!
Efter att Dead by April hade spelat två låtar så sprang jag, Ellen och
Niclas bakom scen för att vänta på att våra favoriter skulle komma ut.
Först kom Erik och Ellen blev jättelgad, dock hade han säkerhetsvakter
så man kom inte åt honom precis...inga autografer där inte.
Sen kom dem jag väntat på- DEAD BY APRIL! Pontus som är gitarrist,
och trummisen Alexander stack tidigare. Men Jimmie och Marcus hann vi
fota och skaka hand med, samt ta autograf och byta några ord :)
DET VAR SÅ HÄRLIGT!!!!

Så fina och snygga killar. I really like them and their music!

Sa jag att jag var lycklig? Aja jag säger det igen...
Jag är lycklig just nu.


Kommentarer
Postat av: Ellen

ÅÅÅÅH SAMIRA!! DET VA BÄST!!

Bara så du vet så spelar Markus bas, inte Pontus mohahaha!! Love <3

2009-12-17 @ 21:12:07
Postat av: samira

SV:haha oj..skrev heelt fel :P

2009-12-17 @ 21:51:52
URL: http://samirak.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Åh, åh, åh yack fin fina du! :')

2009-12-18 @ 00:05:53
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

tack*

2009-12-18 @ 00:05:58
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0