Merry Christmas!

Ja, ytterligare ett år julfirande. Det var SÅ mycket bättre när man var liten.
Men den här dagen var i alla fall bättre än jag tänkt mig, och jag fick fler
julklappar än jag tänkt mig också. Jag fick CD-skivor, ljus och sköna
"luddtofflor" som jag har velat ha heela hösten haha.
Mina älskade skivor som jag fick var E.M.D, Peter Jöback
och LARS WINNERBÄCK! <3 Min bror var snäll. Tack bror.

Även ett stort tack till Niclas och Sarah som då stod för
de två andra skivorna. De känner mig. De köpte Peter Jöbacks
julskiva, den jag har velat ha läänge. Tack tack <3

Som jag skrivit i tidigare inlägg så kommer jag hem på söndag.
Jag kommer åka direkt till kyrkan, så bilder från i jul kommer upp
senare. :) Både på bloggen och facebok.

Slutligen vill jag önska er alla en fortsatt GOD JUL <3

Kommentarer
Postat av: camilla åberg

En riktigt GOD JUL till dej från mig!

2009-12-25 @ 23:33:26
URL: http://camillavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0