Chilldag

Min dag började med en nutrilett (frukost) och lite senare, tränade jag!
Så skönt, lite stolt känner jag mig. Blev i alla fall svettig och det känns i kroppen.
Tjugo över två tog jag bussen för att åka till Eurostop..behöve nämligen en ny bh!
Jag åkte iväg med min vän Anci och så väl där framme fann jag två stycken!
En vit och en rosa (aldrig haft en rosa förr, kul med lite nytt) till bra pris.
Två st bh:ar för 248 kr!!! Lovely! And guess what.. jag böt från kupa B till C!
Halleluja! Hahah. Så jag var glad över det. Nu väntar jag på ytterligare ett hopp..

(Brukar aldrig fota min underkläder vanligtvis men denna gång får gå)



Har alltså umgåts med Anci hela dagen och det har varit soft.
Vi hamnade hos mig och vi såg på "Stomp the yard" brabra!
Hade dock sett den förr men vad gör det? Jag ÄLSKAR dansfilmer!
Jossan kom förbi, vi tre låg i min dubbelsäng och snackade- girltalk ;)
Nu har de gått hem och här sitter jag ensam. Tänkandes (på dig).
Ska fortsätta lyssna på Comatose med Skillet nu (I love!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du dom? :D

2009-02-25 @ 13:22:46
Postat av: samira

på lindex hah

2009-02-25 @ 14:40:10
URL: http://samirak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0