Tröött..!

Hej. Har inte uppdatera på några få dagar. Har helt enkelt inte haft ork.
I fredags var det bara skola och sedan på kvällen var det ungdomsmöte.
Det var chill, jag älskar kyrkan. Hur mycket jag än vrider och vänder så är det mitt andra hem.
Sen har jag bara umgåts med vänner, sov över hos Eurells..vi gick och la oss fem igår morse.
Vaknade elva igår, åkte till stan och sedan återvände vi till huset för melodifestival.
Nu sitter jag här helt trött och bara......trött. Vill sova. Ska sova. :)

Ok, från mitt förra inlägg har jag fått lite kritik eller vad jag ska kalla det.
Det är lugnt, ibland måste man få det. Men jag strunat i det.
För jag vet att jag har många som stöttar mig i mitt skrivande ändå!
Och detta är min blogg, dvs, jag skriver det jag tänker och känner. Ok?
Passar det inte er, ni som läser, så läs inte då... jag vill bara få ut det som är i hjärtat.
Om det är om min tro eller inte, spelar ingen roll.
Så ni som undrar, jag nämner ofta Gud när jag skriver och
det är för att Han är en del av min vardag. Han är inblandad i allt jag gör.
Jag har en tro, jag kallar mig för kristen, borde inte Du som läsare respektera det då?
Om du är en ateist, nazist eller rasist så hackar inte jag på dig!
Har blivit kallad "hjärntvättad" förr, det är inget nytt. Får höra det lite då och då.
Men OM jag nu är s.k hjärntvättad, så är jag äckligt glad över att vara det!
För när jag tog emot Jesus så förvandlades hela jag.
Gud har räddat mitt liv och det är inget jag tänker skämmas för!
Kalla mig vad du vill, men mitt namn är Samira och själv kallar jag mig för en kristen!
Jag tänker inte låta någon trycka ned mig, tänker inte ta emot skit.
Jag tänker stå upp för den jag är. För jag vet att innerst inne är jag en stark ung kvinna!

Godnatt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0