Trött!

Jag är helt slut! Orkar knappt ta nästa andetag.. är så trött!
Det finns lite mycket saker som förutsig går i mitt huvud... två bröllop att tänka på.
Pengar! Jag behöver massvis med pengar! Stora summor som jag vet att jag ej kan
jobba ihop under en sådan kort tid. Mitt inre längtar, dras till USA...jag vill med!
Har saker i mitt liv jag måste arbeta med... det svider, bränner.. jobbigt.
JAG ÄR TRÖTT COH KÄNNER MIG SLITEN!

Dagen i helhet har varit okej, inget speciellt kul som har hänt.
Skola, när jag kom hem diskade jag.. måste plugga och laga mat.
Men egentligen vill jag bara sova bort mig, och sedan återvända till verkligheten
när allt är som det ska. Nu är inget som det ska, verkar det som.
Men jag står på en klippa, jag står på Hans ord! Ty Gud är min starkhet.
Vet ni var jag hämtar andan och min glädje?
Jag hämtar min styrka ifrån Gud, så himla skönt!

Nu ska jag kolla runt lite på facebook och sedan vet jag inte.
Maaaah jag vill sooova...... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0