Trötter.

God morgon! Vaknade för cirka sjutton minuter sedan...med litelite huvudvärk.
Har inte uppdaterat gårdagen men jag gjorde inte så mycket heller :)
Umgicks med min bästa vän Ida, vi tog en promenad runt steningerundan.
Senare på kvällen åkte vi till Norrbacka hem till Niclas och kollade på film.

Idag ska jag bara ta dagen som den kommer. Ska först vakna upp lite.
Sedan klä på mig och ta en promenad (göra lite situps när jag kommer hem)
och kanske träffa Nanna en stund, eftersom hon behövde prata.
Dock vet jag nu inte vilken dag jag skulle vara med Gabriel..hm.
Just nu är jag skit trött. Har druckit nutrilett sen i måndags, jag börjar hungra efter MAT.
Haha. Det känns som jag gått upp istället för ned (kan vara att mensen är på G, jag vet inte)
Ska i alla fall till KS på fredag, så där lär de väga och mäta mig.
Och en annan sak, jag har ett jättetråkigt sportlov! Blä.

Här är en låt som jag älskar och vill visa.
Det är Jonathan Thulin, helt underbar kille! Vill ha fler av hans skivor.
Han är så rolig, saknar honom nu haha. Glad är jag över att ha han som vän.
Låten heter hur som helst Today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0