11 januari

Hej! Min dag har varit ganska okej. Umgåts mycket med vänner denna helg :)
Det har varit superskönt! Igår hade vi tjejkväll på elva pers, mysigt mysigt.
Jag mår rätt okej, trött och känner mig konstigt nog stressad. Hoppas DU mår bra!

Det jag nu tänkte skriva om var om en kille som jag har i tankarna.
Han är arton år nu, och har talang! Jag känner honom ej personligt, men vet att han är otrolig!
Han är en GRYM fotograf, bor i Småland och är faktiskt väldigt fin, t.o.m vacker, enligt mig.
Okej jag ska säga, han heter Jakob! Nu får ni inte tro att vi är värsta polers, nejnej.
Han är bara en kille vars bilddagbok och blogg jag spanar in, inget mer! =)
Jag rekomenderar åtminstone en titt på http://www.detvarmindag.blogg.se/
Han är snäll, det märks genom internet liksom.
Han är helt otrolig på att fota. Jakob får känsla i det hela.
De komplimanger han får tar han inte förgivet, nej, utan han är oerhört tacksam.

Varför jag valde att ta upp honom är för att jag nyss var inne på hans bilddagbok
och fann en bild jag kände mig tagen av. Helt underbara bilder!
Samt för att jag kände att jag ville uppmuntra lite. Kan ju alltid försöka.
Gå in och titta i alla fall. Han är grym!

Kommentarer
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Jag vet påriktigt inte vad jag ska skriva, jag sitter bara här och stor ler mer och mer för varje rad jag läser. Tack så otroligt. Måste printa detta och lägga upp i bloggen, jag hoppas att det är okej! Tack du gjorde min dag Samira, Tack <3!

2009-01-12 @ 11:21:11
URL: http://detvarmindag.blogg.ser
Postat av: Anonym

Jakob är en riktigt bra fotograf och även som person är han bland den underbaraste person jag känner, väldigt fint du skrev om honom, utan någon tvekan gjorde du hans dag :D

2009-01-15 @ 23:35:55
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0