"Äventyr" mitt i natten...

Ja, precis. Klockan två i natt gick jag ut med Alex :)
Det första jag gör (förutom att krama honom) är att börja skratta.
Direkt. Det är så härligt att kunna vara helt sig själv med någon.
Jag kan verkligen vara Samira i hans omgivning. Jag kan skratta,
gråta, vara arg, sur och irriterad....vara jätteglad. Allt.

Vi var ute med kamerorna, men tyvärr så fick min kamera ingen vidare foukus.
Dock fick jag några få bilder....som tur var hade Alex med sig sin lilla digitala :)
Vi hade skoj, i alla fall jag. Jag skrattade så mycket....och nu mot slutet blev jag
väldigt trött. Klockan är just nu 04:22....vet inte om jag ska sova.
Detta är vad jag älskar att göra! Vandra mitt i natten med min bästa vän.
Älskar spontana saker. Han frågade på msn mitt i allt om vi skulle ut och fota.
Jag bangade inte.. :) kul med sådan här ju!

Aja, lite bilder kanske kommer upp senare idag....då jag är mer klar i huvudet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0