Changeling

Har precis sett filmen Changeling med min vän Anci. Den var väldigt bra men
lite otäck ibland. Angelina Jolie spelar i huvudrollen som jag nämnde i
förra inlägget och hon spelar fantastiskt bra i denna film! SE DEN!
Jag rekomenderar den verkligen men tycker dock att man ändå ska
se den med sällskap. Eller det beror på hur känslig man är haha.
Jag är i alla fall glad över att jag inte satt här själv och såg på den.
 
Den handlar om en ensamstående mamma som en dag förlorar sin son.
Hon går till jobbet och när hon återvänder till sitt hem är han spårlöst
försvunnen. Efter fem månader återförenar polisen mor och son, men
problemet är att det är fel pojke. Det är inte hennes son. I filmen får man
följa Christine Collins (Angelina) kamp om att finna sin son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0