La Varberg...!

Yes! Imorgon bär det av till Göteborg med tåget från Stockholm :)
Sedan fortsätter vi till Varberg! Där kommer jag spendera de närmsta dagarna.
Kommer hem på söndag igen, söndag natt tror jag till och med.
Har nu packat klart allt (tror jag), blev för mycket att bära så jag ringde
Cissi och fråga om jag fick åka med henne :) vilket jag fick!
Är fortfarande osäker angående packningen, jag Kan ha glömt något!

Idag var jag i kyrkan på bön inför den här resan. Det är ju faktiskt
så att detta inte är något läger, utan en liten missionsresa!
(Vi ska ut med evangeliet :) och Gud ska få använda oss så mycket
Han vill. ) Vi är uppdelade i olika team, vi som åker från Märsta,
lyckligtvis fick jag min bästa vän Alex som teamleadre! Wiho!
Det är i alla fall någon jag litar på och kan prata om allt med :)
Det kommer bli bra tror jag. Jag ska be imorgon för detta, hela resan
och be för Alex. Bön är viktigt inför en sådan här resa.
Bön+mission+Gud= MIRAKLER! Jag tror i alla fall :)
"Salig är den som tror fastän han inte ser" citat från Bibeln.

Nej ska logga ut och sova strax.......godnatt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: haha okej, men jag håller bara till på stallområdet, var du kanske vid Rolsta?

2009-07-14 @ 09:17:19
URL: http://victoriaasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0