Plutten =)

Miiih, min bästa vän (en av dem) skickade ett meddelande till mig på Facebook!
Han är alltså också i USA nu då, med resten av gänget....och jag saknar dem galet!
Jag saknar plutten, Niclas, så sjuukt mycket! Och jag vet att han saknar mig med :)
Nu kan jag inte alls sluta tänka på honom, eller de andra för den delen.
Jag vet inte riktigt vad jag tänker när jag tänker på dem, jag vet inte så mycket egentligen
men det jag vet är att han ska få en STOR kram av mig sen. En bamsedunderkram!

Här är en stilig bild på honom från Andrea och Thomas bröllop!



Just nu lyssnar jag lite på lovsång och försöker hitta kläder att ha på mig.
Jag har leggings men typ ingen tröja, allt ligger i tvätten! Uurgh! Behöver kläder.
11:34 åker tåget från Märsta Station och den ska jag med in till stan :)
Ska umgås med lite vänner, nice-nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0