Tråk

Jag minns inte om jag lovade bilder från Varberg eller annat men jag
har ärligt talat inte lust att lägga upp bilderna här :) Ni som är vän med mig
på facebook kommer åt bilderna. Har verkligen varit usel på att blogga. Usch.
Men grejen är den att jag inte har ett skit att skriva om, typ. Det händer inte så
mycket i mitt liv just nu. De flesta av mina vänner är borta, borta i USA....så
mina dagar består mestadels av saknad. Hahah nej men jag saknar dem verkligen.
Allt är lite smått tråk här. Tråk tråk tråk... försöker hitta bra filmer att se i alla fall.

Just nu lyssnar jag på en låt som min älskade vän sjunger, eller rappar.
Han är grym. Det är kul att se och höra hur han utvecklas :)
Såå länge sen jag fick se honom dock :( nu är han ändå inne på msn
men det är inte samma sak. Miss him.... :) <3

Nej förlåt, men jag ORKAR verkligen inte skriva..... kanske sak ta en paus?
Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0