Saker på G!

ÅH så rastlös jag är! Känns som alla gör något och här sitter jag hemma.
I och för sig fick jag förfrågan att åka med till stan men har faktiskt inte lust att
åka till stockholm. För egentligen är det Niclas jag vill umgås med.
Men han jobbar från fem till elva ikväll. Ska vänta nu till att Jossan kommer hem
och sen får vi se om jag kanske pallrar mig över hem till henne :)

Igår åkte jag till kista med Sarah för att leta lite tröjor till mig. Inte hittade vi
något där inte....så vi bestämde att ta bussen till jakan (jakobsberg).
Väl där åt vi först och främst på ett litet cafe. Medium-baguetter. JÄTTEgoda!
Efteråt kändes det som att man hade ätit en hel måltid...nästan.
Sedan gick vi till H&M och där hittade jag faktiskt två tröjor jag tyckte om.
En vid med lite krumelurer på haha och den andra är en tröja där man
bidrar till www.designersagainstaids.com , en kondom tröja typ!
Texten är "USE ONE" mycket bra tycker jag :) Sen åkte vi hem,
båda var rätt trötta. Vi träffade Malin är hemma i Märsta, vi åkte sedan
hem till mig för jag behövde lämna mina grejer och byta om.
Därefter stack vi ned till Anne och Mattias för att hänga med Hope :)
Kulkul. Älskar att hänga med min andra familj....typ. Älskar min församling,
eller rättare sagt, ungdomsarbetet i församlingen. Vi grillade, snacka, spelade
brännboll....och bara hade kul. Dock spelade inte jag, för jag hatar brännboll haha :)
Mot slutet frågade Niclas mig om jag ville med han och hans bror+pappa på
nattbio. Efter lite tänkade svarade jag ja :) och så söt som han är så bjöd han mig.
I och för sig var det pga att jag fyller år snart....det var en födelsedagspresent.
Såg Ice Age 3 och den var så bra! Mycket bättre än tvåan åtminstone.
Låg hemma i säng närmare halv tre....vaknade 12:12 idag!!!

Idag har jag faktiskt inte hunnit göra något mer än att ducha och äta.
Men Malin och jag har bokat biljetter till Älmhult :)!! Eller vi ska göra det snart haha.
Vi drar den 23 och kommer hem den 3 aug. Där kommer det vara en festival
(jesusfestivalen) så vi ska jobba åt kanal10, och vi får betalt!
Så först blir det Varberg den 15-19, sedan Älmhult den 23! :) Nice.
Då håller jag mig sysselsatt....Kanske inte hinner sakna min vän som
är i USA förtillfället. Jodå, klart jag kommer sakna honom :)
Sebbe åkte i torsdags och han sa att han kommer hem den 3 aug.


Kommentarer
Postat av: Erica

Lät mysigt med nattbio.. :)

2009-07-05 @ 13:51:37
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0