Jobb

Ja, då var första dagen avklarad! Jag var nervös som bara den...!
Men dagen var helt okej, kände mig rätt vilsen i morse då jag
kom dit. Visste ingenting, kunde inget (kan fortfarande inte mycket)
men jag överlevde! Att jobba med de äldre är inte så krävande och
inte heller kul men det finns en tant där som jag tycker om, hon pratar
och pratar om allt och inget. Jättesöt. Ska jobba i morgon och på onsdag,
sedan återvänder jag dit på måndag och jobbar hela den veckan.
Efter den veckan ska jag NJUTA av mitt sommarlov!!!

Nu är jag trött, orkar inte skriva mer. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Du är så snäll du, Samira! :)

2009-06-17 @ 14:29:47
URL: http://victoriaasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0